Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op veel gestelde vragen. Het is handig om deze pagina door te nemen voordat je contact met ons opneemt.

Staat jouw vraag er niet tussen? Schroom niet, je kunt 24/7 contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Als je binnen 2 uur na het plaatsen van jouw bestelling contact opneemt met de klantenservice, kun je de bestelling wijzigen.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen na de bestelling?

Als je voor 17:00 uur contact opneemt met de klantenservice, is het mogelijk dit te veranderen.

Kan ik betalen per overboeking?

Ja! Selecteer bij afrekenen de optie: overboeking. Vervolgens dien je het gegenereerde betaalkenmerk te vermelden in je overboeking.

Zijn de betalingen veilig?

Wij gebruiken een veilige SSL verbinding. Hiermee zorgen wij dat de betalingen die verricht worden altijd veilig verlopen.

Wat is het retouradres?

Neem contact met op met de klantenservice voor het retouradres.

Is retourneren gratis?

De kosten om te retourneren zijn voor de koper. Bij bestellingen vanaf €40 vergoeden wij ook de retourneer kosten.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice! Wij zijn 24/7 bereikbaar via mail, telefoon of chat!

Neem contact op